Norad

Teaching and learning in context: why pedagogical reforms fail in Sub-Saharan Africa
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Teaching and learning in context: why pedagogical reforms fail in Sub-Saharan Africa
Hylleplassering
  • AF/Ii T
Emne
År
  • 2013
ISBN
  • 9782869785694
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*000      am 
*00120226
*007   
*008                       r         0 eng   
*020  $a9782869785694
*096  $aAF/Ii T
*100  $aTabulawa, Richard
*245  $aTeaching and learning in context$bwhy pedagogical reforms fail in Sub-Saharan Africa$cRichard Tabulawa
*260  $aDakar$c2013$bCODESRIA
*300  $a176 s.
*440  
*500  
*600  
*610  
*650  $aTeaching methods
*650  $aLearning
*650  $aEducation development
*650  $aEducational policy
*650  $aPedagogy
*650  
*650  
*650  
*651  $aSub-Saharan Africa
*651  
*651  
*651  
*651  
*651  
*651  
*651  
*700  
*700  
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerSamlingHylle
Ex1Tilgjengelig Norads bibliotek AF/Ii T