Tittel Er norsk alltid best?: utlendingers kompetanse har bidratt til økonomisk vekst og velferd i Norge helt siden vi tok vårt første skritt fra jordbruk til industri. Når vi nå i økende grad vender nesen utover for å satse på handel og eksport, blir utlendinger en enda viktigere ressurs for norske selskaper. Mange bedrifters storsatsing i andre verdensdeler har ofte gitt dårlige resultater. Ikke fordi produktet er dårlig, men fordi norske næringslivsledere mangler forståelse og innsikt i fremmede kulturer.
Hylleplassering
Emne
År
Vertsdokument I: Ressurs : NORADs magasin om næringslivssamarbeid med utviklingsland, Vol. 2, nr. 2 (1996). - ISSN 08060770
Tilgjengelige
Venteliste
Finnes i I: Ressurs : NORADs magasin om næringslivssamarbeid med utviklingsland, Vol. 2, nr. 2 (1996). - ISSN 08060770
*000 ap
*0019216
*008970218 a 0 ska
*096 $aArt.
*24500$aEr norsk alltid best?$butlendingers kompetanse har bidratt til økonomisk vekst og velferd i Norge helt siden vi tok vårt første skritt fra jordbruk til industri. Når vi nå i økende grad vender nesen utover for å satse på handel og eksport, blir utlendinger en enda viktigere ressurs for norske selskaper. Mange bedrifters storsatsing i andre verdensdeler har ofte gitt dårlige resultater. Ikke fordi produktet er dårlig, men fordi norske næringslivsledere mangler forståelse og innsikt i fremmede kulturer.
*610 $aTomra Systems
*650 $aCulture
*650 $aMarketing
*650 $aEXPORTS
*650 $aEducation
*651 $aNorway
*7730 $gVol. 2, nr. 2 (1996)$tRessurs : NORADs magasin om næringslivssamarbeid med utviklingsland$x08060770$70
*850 $aNORAD
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening